29 december 2011

Det är vinter..


Detta är alltså min inte så värst vintriga gård, nu tidigare på eftermiddagen. 
Finn ett fel? Någon? 


Minimarodören frågar ledset efter snön.. och jag vill bara slippa regnskiten!

(och min segdragna förkylning...)

Jag har ialla fall varit produktiv idag, 
har rullat köttbullar för en månad framöver, fixat middag, plockat skräp och fått emailen att funka på min nya tele. Woooot! 
Minimarodören tyckte det blev lite väl tråkigt (jag i köket och syrran fullt upptagen att discoa i rummet till Rihanna i nya  stereon) så han  bestämde sig för att förverkliga sin graffar-dröm och kladdade vackert med den nya målarfärgen på väggen.
 Med Svart färg, såklart. 
Det går inte bort.
 Så vi ser nu på det som surrealistisk graffiti med hjärtat i halsgroparna. 
Jag hoppas  verkligen det går att måla över sen.. 

Nej, om man skulle ta å hiva i sig det sista kaffet och titta till potatisen. 
Jag är hungrig som ett jävla svin!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar