12 januari 2012

Jag vill inte gå, jag hittar inga strumpor!


God morgon!

Poozen tipsade om den här tjejen, 
och här är det underbart att lyssna på, höra hur det funkar 
hos andra, och hur skillnaderna blivit efter medicinering.

Jag ser fram emot att se hur det funkar för mig. 

Aaaatjo prosit! 

"Det är som att ha influensa och 40c feber 
- varje dag." 

Här är en video från en av hennes föreläsningar.



Nu ska jag svepa kaffet och se om jag hittar några strumpor:)


(Vilka småsaker som gör att man ler, hör, tar till sig.
 Och vad skönt det är att känna igen sig, utan att känna sig dålig.)

Jag kommer ihåg det där bolltäcket, det var hemskt! 
..fick prova det på hjälpmedelscentralen.





Pusshej!

2 kommentarer:

  1. bästa! vi borde också föreläsa! wooooot

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha jaa! vi skulle ju vara grymma! bara man klarar av att hålla sig "on track" så att säga haah men joo, vi är för fina för att missas!

      Radera