02 december 2012

Jag tycker att vackrighet borde vara enkelt.

Och sån är jag. Enkelt - is key. 

Jag vill kunna omforma mina drömmar till vardag, jag vill kunna nå målen utan att gråta blod och fördärva vardagens unikum och kunna skrika vårskrik när det snöar ute. 

Jag tog en paus i sluta röka-kampen, men på måndag då är det dags att avsluta pausen, för man är bara så stark som man TROR att man är. 

Jag vill köpa mig en låda vin, jag vill manifestera frihet och själ, kärlek och frid på gamla sigmascenen, jag vill dansa runt i berusningens hav och simma med fria själar i ett enda stort moln av nyfikenhet, nyhet och glädje. 

Jag vill slippa att dras in i andra människors drama och smärta, jag har nog av min egen och vill att det förblir min kamp för min värld, lura inte in mig att slåss för din. 

Jag vill baka lussekatter, pynta hemma och tända ljus, ja, för de värmer upp en kall lägenhet och jag har inte råd med värmefläkten. Jag vill kunna röka för resten av livet och jag vill gå ner i vikt och slippa iväg från gäddhäng och trött, slapp mage. Jag vill ligga jättemycket, dricka vin och fira livet i sig, jag vill laga god mat och känna lugn i kropp och själ. 

För övrigt så tror jag att om jag vill fortsätta äta min concerta - mitt lugn, min hjälp till lugn och fokus, då får jag dras med en släng av acne.. Bara inte bölderna blossar upp igen, bara inte acnen blir värre värre värre värst. 

Januari bööörjar året.. 

Jag filurar, livet är en enda stor vild och galen dans med djävulen på hårgabergets topp. Fascinerande, non stop. 
Rim suger.

Puss!

2 kommentarer:

  1. Haha. Jag älskar dig. Och jag kunde verkligen inte sagt det bättre själv! <3

    SvaraRadera