22 februari 2012

Får man sätta fail-stämpel på en hel dag?

Jag skulle vara så duktig idag. 


Jag skulle göra så bra grejer, komma igång -finally- med träning och jag skulle ge mig ut på rövarstråt efter ett par bra, billiga pjucks att träna i.. Kolla efter ett par piratleggings i microfiber-stuk, och faktiskt dra och träna. Och jag såg fram emot det, så jävla mycket. 


Men istället vaknar jag upp med ihållande, bankande ondsint huvudvärk, trött och sliten och känner mig som en gammal nucka. Det kanske är passande för dagens datum, dock. HA! Bitter kärring vadddddåå?!!! Jag får ju ta och ge mig. Men - man har rätt att få vara bitter, sur och grinig ibland också. Alla dagar kan väl inte stråla lika starkt. 




Frogsmarts at it´s best!~ 




Marodören har en elak vagel i sitt öga, IGEN, och den värker, ögat är svullet och han ser ut som att han fått en rejäl höger. Stackarn. 


Sänd en värmande tanke till mig ikväll, och hoppas på att jag blir av med anti-känslan, huvudvärken och att jag kan få sova. Det är ångest-dags imorn, ska dit och få provresultat och förhoppningsvis medicin. Woot. Bieffekterna kan äta min röv (suck.. det är förmodligen det dom kommer göra... *muttrar och svär*) men nu ska vi köra igång och jag kan knappt vänta. Det får bli träning efter det. Tack och hej! 


Nu ska jag svepa en kaffe, gå och krama på mina goa och glada barn, och försöka rycka upp mig lite. Jag tror det är dags för ett kokhett, ångande lyxoljebad ikväll... Och kanske nån skön feelgoodfilm på det. 


Och ja, jag älskar min Pooz mer än något annat i världen för att hon förstår och inte hatar på mig som en galning för att min dag gick ut över hennes. Tacka gudar och annat oknytt för att hon finns. 18 år and still going strong. <3 


Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar