14 februari 2012

Vi ses i Nangijala.

Alltså, jag har dreglat på den här sidan sååå många gånger, jag tror det var här jag tävlade om en(vann tyvärr inte).. och en av de olika dom har är lusekofte-mönstrad, och sååå fin! Och jag som ändå glider runt i myskläder typ 99% jämt, skulle dö lite och långsamt, om jag fick händerna på en. Här är en svart som är på rea idag, åååh, jag önskar mitt bankkonto inte ekade så smärtsamt! Kolla kolla! Myyys!


One Piece - min mysdröm deluxe.

Jag vet att jag redan fyllt år, och att det nyss var jul, men vad fan, jag fick ingen, kom igeeen, jag är go och frusen! 




Ämnesbyte.


Det är alla Hjärtans Dag, jag är luspank och halvdöd och mest orolig över att jag kommer sitta och vara ledsen och deppa i min ensamhet halva natten. Det ligger en skugga över den här dagen och det har inget att göra med att jag är singel och kärleks/sextörstande.. Det handlar om min mami. Hon gick bort natten från alla hjärtans dag, 01.30, den femtonde februari. Saknaden är svårare att hantera än  vanligt, jag skulle så gärna velat ha henne i mitt och barnens liv, och saknar hennes varma, kärleksfulla visdom och famn.. Mina barn hade älskat henne så jävla mycket, och det är så fuckingjävlapissruttet värdelöst att dom förlorat henne redan innan dom hunnit lära känna henne. 
 Hon var en fantastisk mamma, kämpe, kvinna och medmänniska. 


Du kommer aldrig glömmas, du finns alltid i mitt hjärta och mina barn lär känna dig via mig. Och jag vet att du är här ibland och tittar till oss, vakar över oss, sänder oss ditt eviga ljus och din kärlek. 
 Jag skulle inte klarat allt utan dig, och minnet av dig, av din kärlek. 


Jag hoppas du är lycklig och fri där du är, och att du lever loppan. 


Tills vi ses igen, finaste min älskade, underbara mamma, du som lärt mig så mycket om hur man är det bästa man kan vara, hur man kämpar, och hur man tror.
 ~Vi ses i Nangijala. 


Jag älskar dig.








Och ja, just det, Glad Alla Hjärtans Dag, alla mina fina. <3 



1 kommentar: