30 mars 2012

es ist Freitag!

Jag undrar om det krävs en zombie apocalypse a´la världens undergång för att det samhälle vi lever i, en hierarki i en triangelform, måste slås ut med en jävla nuke för att omvälvas av en cirkel istället, tänk själva, jorden är rund, inte trekantig. Är det månne en hint? 




Upp till kamp har aldrig varit mer historiskt ekande i nutidens jävla korrekthet, och det är NU vi måste slåss, fortsätta TRO på människan, på godheten.. Se förbi mörker, rädsla, hat, fördomar, alla smärtsamma, blodiga krig.. Och fortsätta se ljuset som finns. 




Vadfan sitter man och klurar på egentligen, jag dricker morgonkaffe.. Jag borde fundera på om jag ska raka benen eller använda veetkrämen. 




Jag drömde sjukaste ångestdrömmen precis innan jag vaknade. 
 Sömnen är inte på min sida som vanligt, jag somnade inte innan halv tre, men fick en extra timmes sömn på morgonen, tacka gudarna.. Det tar så lång tid att komma till liv, att det skrämmer lite. Men nu tillbaka till drömmen. Kan det måhända vara så att jag är lite väl fäst vid min telefön? Jag drömde nämligen att det var stora grejer på gång, men så helt plötsligt tog en arg bitterfitta min lur och tjolade ner den i ett kar fullt med vatten, och kan ni tänka er ååångesten? Jag kunde inte rädda den, den sjönk till botten.. Och den dog där, i mina händer. Jag försökte torka den, plockade i sär den på några sekunder.. Men det var försent. Jag vaknade kallsvettig och helt panikslagen... eeeeheheheh. Helt sjukt. Hej ilandsmardröm, liksom. What the fuck?!?! Eller som innekidsen säger, DAFUQ?!


Nej, nu måste jag rycka upp mig. Kan inte sitta här och klura. Jag VET att det är nånting jag borde komma ihåg, jag måste bara komma på´t, så jag kan göra´t. Vad i helveeeede!


Pusspåer, detärheeeelg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar