08 april 2012

Det är vårnyheter i affärerna...

Och med det kommer en massa nya plagg. 


Jag funderar på vad som lockar kvinnor (som är de största konsumenterna när det gäller kläder, smink, mode osv) till en t-shirt som denna? Det är snubbarnas affär, men seriöst, kvinnor shoppar åt sina män. Många av er, iaf. Sen undrar jag om man kommer se denna på snubbar, ser jag den så kommer jag frankt fråga varför, och vad bäraren gillar i budskapet. 




Emma Pettersson postade detta i sin fina blogg, och jag såg det hos Lady Dahmer också.
 Låt oss sprida det vidare, och kanske skippa Jack&Jones ett tag? Skulle ni vilja se era snubbar i en sån tisha, och skulle snubbarna glatt paradera i den? 


Vem vill bära en tröja som i mina ögon signalerar allt annat än sexighet, en kvinna i underläge med tröjan söndersliten av flera par händer... Fyfan, hjärnmosandet till denna bild måste ha klockats med idiotistunden på designavdelningen, jag menar, vilka jävla kvinnohatande sexuellt frustrerade förlorare kluddade ihop den här idén? 


Jag snor lite till från Lady Dahmer; Jag mailade och talade om precis vad jag tyckte, gör det ni också... HÄR: 
Kundservice hos Bestseller (Svensk distributör)

Nu ska jag fylla på kaffekoppen och stoppa undan Morran en stund. Lillebror reste till de gamla hemtrakterna (dvs hem till mig och kidsen) och vi hade myskväll igår med pizza (långpromenad för mig idag alltså), cola, chips och Star Wars - A new hope. Fett soft! I kväll åker han hem och jag önskar som alltid att tiden räckte till bara liiiite mer. Älskar när han kommer, och det är inte ofta. Min fina lillebror, som fan snart fyller 20. Kidsen var lyriska, Mims och bror min har ett speciellt band, det bara lyser av mys och kärlek så fort dom är i närheten av varandra, och Marodören ville sitta i knä och kramas i evigheter... Lyckliga små barn, dom älskar honom som tokar. DET är en underbar känsla. Nu fattas mig bara underbara sys, som är långt långt borta och lever sitt liv, med sin hund och karl. Älskar er, saknar er. 


Har ni haft en trevlig påsk? 


Jag har galna biverkningar av medicinen och står ut, försöker orka och vilja. Det är fan inte lätt, men jag vill ju att detta ska funka. JAG VILL!!!! Låt mig bara vara, back the fuck off, jävla biverkningshelveten. Piss off. 


Jajustjaaaa, kaffet. 


Pusspåer, hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar