16 april 2012

Måndag.

Sitter hemma efter en fullfarts-förmiddag, äter lunch med min fina fruga, Pooz deluxe. 
 Mums!






Hon var inte lika pepp på att vara med, som jag var på att ta kort. Eheheheheh. Men snygg är hon ändå, den jäveln! 
Och maten är GRYM! Tonfisk med rödlök, minikeso, olivolja och en massa goda kryddor, krutonger, sallad... Så jäkla gött och vi kööör. Nyttotöserna!

Mims var hos tandläkaren imorse, fick en rotrest bortplockad, hon var jätteduktig. Hon gillar inte sprutor. Men det gick jättebra, hon var lugn och samlad och jag höll handen hela tiden och pratade om absolut ingenting. Hennes tandläkare är skitrolig, jag sa åt Mims att hon var fett grym, att jag hade tuppat av vid det här laget och legat avsvimmad i tandläkarstolen. Hon himlade med ögonen åt mig, och då ser jag hennes tandläkare stå och vifta hysteriskt bakom Mims huvud och mima NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!! Och se heeeelt jävla förskräckt ut! Herregu... Det är inte så att Mims blir uppjagad av mina tönterier, direkt, jag känner min dotter... Så istället för att brista ut i asgarv rakt upp i hennes ansikte så bet jag ihop och nickade medhållande med allvar i blick. Jisses. 

Vi kom ut därifrån båda två med livet i behåll, iaf. 

Biverkningarna lägger sig, en efter en, och jag är en jäkligt ofokuserad kvinna just nu, men mår bättre, sover bättre, är gladare. Ringer Annette efter da lunch.
Nu ska jag mumsa i mig min lunch och brygga lite kaffe. 
Pusshej!

2 kommentarer:

  1. haha, underbart vacker man är! var så fett gott o trevligt min Pooooz! ses imorgon <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. The one and only, to the bone, motherfuuuuuckaaaahhh!!! <3 Tack för idag, finaste Pooz. Älskarej! Ja, vi ses imorn! puss!

      Radera