10 april 2012

ZzzzzzzZZzzzzzZZzzzz



Ja, nåt sånt kan man väl säga. Enkelt och rakt på sak.

Jag har nått framgång! I min strävan i att bli hörd, respekterad och bra bemött av min handläggare (fruktlöst och jävligt störigt) har jag inte kommit någonvart. 
Jag fick tipset av Poozen, om ett nytt projekt som riktar sig till arbetslösa ensamstående kvinnor, och vad fan. Jag försöker. Fick inte tag i min handläggare som bekvämt nog var på semester (hon hade sagt nej och varit a big pain in the ass ändå..) så jag fick till slut kontakt med en annan i hennes team, som var jättepositiv och glad att jag tog initiativ och själv "ville". Tack! Bra där! Äntliiiigen! 
 Så imorn går jag på informationsmöte! WOOT! 

Bli inte chockad nu, men jag sov 3 timmar förra natten. Är lite lätt slö. Men kan jag sova? Nepp. Så jag har alltså legat i sängen i typish två timmar och bara kollat på graffkonst och lyssnat på Walk off the earth <3 Men det hjälper inte. Jag är nervös. Vad fan, liksom. 
 Och inte har jag nåt ep av Game of Thrones att kolla på heller, jag måste fint vänta på nästa. Blörgh. Men så här kommer iaf lite mys. 


Dom har även gjort en på Karma Police, kolla på tuben, vettja! 
Enjoy! 

Vad mycket kul man kan ha med den där bild-appen, btw! Kan inte låta bli, här kommer de första officiella bilderna på mina kids! I´m breaking the darkness! ...Och med den bästa sortens ljus, mina största kärlekar - ever! ;) Jag och Mims sitter och myser på köksgolvet, av alla ställen.. Där Marodören precis vält sin stol och lekt hus under köksbordet! :) Han övergav den dock snabbt och cyklade glatt runt i lägenheten (vi hade precis tagit in den och vårrengjort den:)) 



Mina finaste finisar! 

Jaaa, en jävel på mig också, då, eftersom det är såå fånigt roligt. 
 Och ja, jag är sist av alla att fatta hajpen. Men vadå. Jag tar det med lugn och ro! ;)


Nu kastar jag mig i säng igen. 

Ska bara.... Dela med mig av denna först!! Skönaste grampsen!




Denna är ju inte direkt givande på något sätt, förutom att den är jävligt rolig. Sådetså! 
 LÄS och njuut! 

Nattipusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar