10 april 2012

Ronja Rövardotter får vara morgonpeppen!

Och nu, go´vänner, tar jag avsked av er alla, för nu dör jag.

Han har funnits JÄMT, och nu finns han inte.


ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR! <3 

Det skär ju i bröstet när man ser Mattis sorg, jag vet hur det känns, och ibland vill man skrika exakt de orden, Han/Hon fattas mig!! 

Inte direkt morgonpepp. Jag letade efter klippet där han säger nåt om en morgonfjärt, men jag tror det blir att kolla på filmen, för jag blir knäpp när jag inte kommer på exakt vad det är han säger. Hah! 
Men lite Ronja är aldrig fel. Snart dags för vårskriket, banne mig!

HÄR kommer dock lite mer morgonpeppig kärlek! 

Ja, får man inte lite goosebumps och blir på lite bättre morgonhumör av det där, så vet jag inte vad mer jag kan leverera såhär tidigt! ;)


ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH Jag måste ju bara dela med mig av min senaste förälskelse! De får inte missas! OMG! (Kolla in långhårige Gianni... och Bearded Guy...mmmmmwaaaah. Dreggel och kärlek!)






Wööwöö jag håller på att lära mig min nya mysiga app i chrome! Woot! 
Jag  kan också vara schnygg! lol! Kolla kolla!



Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar