13 maj 2012

Hanna Fridén är en av mina favvobloggare. Nu behöver hon hjälp!

Hanna är en underbar kvinna, en fantastisk bloggare och jag gillar hela henne, upp, ner, bak och fram.
 Nu behöver hon hjälp, pga sjukdom och lån så sitter hon i skiten, enkelt uttryckt. 


 Jag är ett fett ego här, då jag vill ha tillbaka hennes blogg, jag saknar den redan.
 Och oavsett vad jag har för ekonomi, så har jag råd att donera en hunka.
 Jag betalar för annat i min vardag, så varför inte hjälpa henne så att hon kan fortsätta med sin, dvs kicka igång sin grymma blogg igen, så att jag kan läsa den? Simpelt!
 Jag skulle ha skitsvårt att be om pengar jag också, så jag förstår henne helt och hållet. 
Men jag är glad att hon svalde stoltheten och gjorde det! Så, det är dags för oss läsare att stötta henne.
 Ge mig EN bra anledning till varför vi i n t e skulle göra  det. För bövelen!


Läs vad hon skrev på fejjan H Ä R !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar