14 maj 2012

Hjärndöd och övertrött.

Hur trött får man bli? 


Det var ledig dag från projektet idag, så efter att ha segat i sig frukost (havregrynsgröt) och droppat Marodören på dagis så gled jag iväg i motvind och mötte Poozen. 
 Vi tränade i strax över en timme, båda hade kunnat köra längre men vi hade en tid att passa och tidsoptimism i all sin ära men vi behövde komma iväg. 


Vi intog en skön lunch på subway. Yum.


Jag sov dåligt inatt så jag är trött som en gris, helt ofokuserad och kan inte tänka ordentligt. 
 Så jag tar mina mörbultade muskler och krälar i säng med laptop och de desperata hemmafruarna. 



“Can you understand? Someone, somewhere, can you understand me a little, love me a little? For all my despair, for all my ideals, for all that - I love life. But it is hard, and I have so much - so very much to learn.” 
~ Sylvia Plath, The Journals of Sylvia Plath




Jag önskar mig en het, härlig, skön och rolig karl, en donkenchokladmunk och en rejäl jävla massage. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar