04 juni 2012

Den där när man skulle sluta.

Jag har knappt nån lust - alls - att kommentera det där beslutet jag tog att sluta röka.
 Jag tänker skära ner istället. För det tog bara några timmar imorse, sen ignorerade jag tuggumikartan i väskan och slängde mig över den erbjudna ciggen. Bläh. Små steg. Små steg. Det är inte ett misslyckande, jag är bara, bara, bara en insikt rikare. Men jag ska, ta mig i brasan, banne mig sluta. Sådetså. 



Och nu ösregnar det igen. 


Jag måste köpa gummistövlar. Så jag inte får stressfinnar så fort jag tänker på att gå ut i skitväder med kidsen, jag förstör mina sneakers och jag haaar inget annat att ta på mig. Så. Gummistövlar it is. Gärna billiga! 


Jag behöver även nya vanliga pjucks. Men fan, vad dyrt det är med dom jag kan ha. Och jobbigt att behöva leta. OOOOORKA! Måste ta mig ut till stadium outlet, kanske hittar man nåt där... Hålla tummarna, alltså. 


Nu måste jag stänga ner. Men först ett avsnitt av Game of Thrones. <3 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar