03 juni 2012

Mind over matter, my ass.

Jo, men.. alltså. Det där.. När jag gjorde en deal? När jag bestämde mig för att sluta? Jo, men visst... Röka.. Inte röka nå mer. Bra, både för lungor, inälvor, blod, syre, kropp, hud, själ.. Osv osv osv. Pure bullshit, jag menar, varför började jag ens.. Pucko. Tönt. Men. Nu har jag rökt, nästan non stop, i femton jävla år. Och tycker att jag borde ju sluta. Blev jag pepp nu? Såhär på kvällskanten när jag inser att ciggen kommer ta slut, inom två timmar. Och jag har mest lust att dra på mig uggsen och jogga som en idiot till ica för ett nytt paket. Mind over Matter. Mind OVER Matter. MIND OVER m a t t e r . . .  AAAAAaaaaaalllllllrrrighty then. Pust. Stön. Stånk. Jag ångrar mig redan, så jävla mycket. Men jaja. Ger det en chans. Borde kanske inte valt kvällen innan måndag, när jag inte ätit min medusin på två dar, som första slutdagen. Eh. Brainymuthafukkah. Japp. That´s me. 


Cheers. Jag ångrar mig inte det minsta. Och jag blåljuger absolut inte mellan tänderna, med en krypande ångest i mitt nytvättade, gyllene hår. Neh. Skål på den då! Vatten och inte ens bröd, får skåda min nära död! Jajajajajaaaa. Käft nu, kvinna. 




I bid you... a muthafukkkin bitchass adieu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar