30 juni 2012

Hoppsan, jag glömde...

....Att jag hade en blogg. Neh. Egentligen ignorerade jag det stenhårt och försökte överleva ändå, när fan har folk ork att skriva av sig skiten när dom har normala liv som rullar på och aldrig saktar ned? Shit! 


Var ner på cityfestivalen idag, sörjde att jag inte kunnat gå ut och shejka rooompa med nån het brutta. Kidsen hade jäkligt roligt iaf, och jag spenderade inte en förmögenhet. Satte 300 som gräns, och höll mig - nästan - till det. Förutom lunchen. Jag får flirta med Poozen so hon styr att bjuda igen på måndag. Eheh.


Marodören smet på en karusell och var så söt att han fick ett gratisåk av den ej svensktalande snubben som skötte biljettchecken.


Jag hade nog inte gråtit av att vara på Peace n Love och se Kent och Rihanna heller, för den delen. 


Jag känner mig slut. Men jag måste rycka upp mig och lägga upp barnvagnar och cykel på blocket. Jävla skit. Hatar sånt. Bleh. Men får jag inte dom sålda så är jag.. såld. 




Kollade på vädret nyss på svt1 och vädersnubben sa skitväder. LOL.
 Ja. Jag är lättroad.


Jag har gått ned nästan 10 kg hittills. Jag undrar vart det ska synas, egentligen. Taskigt.
Att det inte syns, alltså. Men solbränd och fräsch är man iaf, mer eller mindre. Ligga?


Tjena kakan......






Neh, nu blabbrar jag bara. Nu ska jag kolla på Pearl Jam på ettan. Sen tänker jag sova. 


Jag vill uuuut! Känner mig inte ett dugg slö. rastlös eller trist. Neeeeh då. Barnvakt? Ja... Ring mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar