11 september 2012

Mördad blogg återuppstånden. Feministhatare är skodesignernas etta?

Eftersom det nog är det enda ståndet jag får se på ett tag så får jag väl återuppstånda bloggjäveln. Sorry. Jag vet. TOTALT jävla icke PK. Eller rättstavat. Eller... men fuck it då. 

Jag tänker inte vara PK. Eller rättstavad. Jag tänker fan klura ut hur jag bloggar  från telefonen (där jag inte kan ändra texten till vit, är nån smart och vill berätta det för mig så bjuder jag på en kopp te) så jag kan spy ur mig skiten när som. 

Jag sitter och bittrar ner mig så hårt att skalet håller på att ramla av. Fick låna cash av poozen, och bara det är ju ett skamstreck över mitt liv. Hon som har lika lite som jag. 

Spotiy: Lana Del Rey. I´d do her. 

Fuckbook: debatterar huruvida tanken på att det kanske eventuellt är en fotdyrkande feministhatare som skapade skorna som sexsymbol, snygg--görare och givare av acceptans och respekt. Jag menar, hur jävla ful man än är så kan man alltid spendera en sjuklig summa på ett par skor (som ändå gör som alla de andra, går sönder och blir fula) och i det direkt stiga i graderna, snygga till sig, liksom. C´mon. Jag knarkar inte nu, dricker inte, jag må svammelflumma osv, men jag är off ritalin och kan tänka mig att det har en del i min urbubblande svada av känslostormar, konspirationsteorier och vida flummerier att göra. Eller? Mjaeh. Jag mår inte dåligt iaf. Inte mer än vanligt, påpekat. 

Jag. PIZ OUT!

laaalalalalalalaaalalaaaah. Nu blire en skvätt kesella och lite bär, sen ska det här fattiga fettot gå ut på balkongen och ta sig en cigg. 

Now pecker off and be better than the world ever knew anyone could be. 

I am Phoenix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar