23 september 2012

Höstrensning, Hadille, Obama och ilska.

Först och främst, det är jävligt jobbigt att vara ilsk. Jag skulle behöva ett skrikrum, ett privat, madrasserat källar-gym och en het karl som kan f*humhumhum*ka mig tyst (hårdhänt som fan) och gärna lite pengar också. Semester. Ljus. Sol. 

Jag läser, grinar mentalt och sörjer lilla Hadille. Jag tycker det är sjukt, inhumant och otroligt smärtsamt att behandla en liten unge såhär. Jag har en massa nyttiga länkar, postar dem i slutet av inlägget. Men det viktigaste... Skriv under namninsamlingen! Tiotusentals rasar, vi måste öka siffrorna, få regering och migrationsverket att se sanningen i vitögat. Det är tortyr att utvisa en liten unge till ett främmande land, utan någon vetskap om vad som väntar där borta, utan att hon förstår ett ord.. Att slita ett barn ur famnen på den enda familj hon någonsin känt till, för att hennes mor (som övergav henne endast 20 dagar gammal) är fransk medborgare. Tvifan.

 Lilla Viola ville MV utvisa, fast hela hennes familj äntligen är samlade i Sverige, för att hon saknar pass. En bebis, ett litet barn, skulle slängas ut, bort från hennes familj, för att hon INTE HADE PASS. Sorgligt att säga, men dom är ju totalt inkompetenta och så jävla fucktarderade så jag vet inte ens vad jag ska säga. Såvitt jag vet drog MV iaf tillbaks den utvisningsordern, så hopp finns FANIMIG för Hadille också. Kom igen nu! 


Jag höstrensar, möblerar om och tar ut min uppgivenhet, irritation och hyperstöriga grinighet (pms m.m) på lägenhet och barn. Gamla, trasiga leksaker slängs, kläder sorteras ut och jag ska försöka sälja av en del. Även Vagnarna och spjälsäng, växasäng och för små skor ryker i hetsen. Jajjemen. Nu fan får det vara nog. 

Obama vänder sig till hollywoods magiska invånare för att få hjälp med pengar till sin kampanj. 
 Helt ärligt? Med tanke på vad han har för motstånd, så hoppas jag han får allt han behöver, jag önskar jag kunde rösta på honom! 

SNL driver med politiken, och det är helt underbart. 

Nu tänker jag äta upp min sista kesella med lite hallon och försöka sortera och lägga upp bilderna av alla kläder jag fotat. Återkommer med mer hjärnmos sen då. K?

Stoppa Hadille´s utvisning: 

Namninsamlingen! 

Aftonbladets namninsamling. 

Expressens namninsamling. 

Facebookgrupp med mer bra info. 

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar