26 februari 2012

Helgen är slut..

Det är kväller och dags för mig att krypa ner i min sköna säng och kolla på lite film..  Jag är så tokigt, enkelt jävla lycklig. Vad härligt det är att bara vara!


Barnen kom hem i eftermiddags och det har varit mys, kramkalas och jättehärligt. 


Jag är så glad över mitt liv, jag är så jävla glad att jag fick bara vara en stund, vara barnledig och ta ledigt från mammarollen, att kliva ut ur bekvämligheten och det gamla invanda, vända mig mer utåt, ta fler djupa andetag, njuta av både sol, vårluft, glädje över att få umgås med människor jag älskar! 


Fredagen var härlig! haahahahah i fler bemärkelser än en, må jag säga. Sprang in i fina vänner jag inte sett på länge, drack göttig öl, lyssnade på skön livemusik och krockade in i en karl som fick det att bubbla i mig, njöt av det enkla i att prata, och på nåt vänster så råkade vi visst hångla en hel del också! Och det ska gudarna veta, att det visste han hur man gjorde, och jag insåg med ett lätt andetag att det ju faktiskt är som att cykla. Det var dock allt som hände, man är väl pure. HAHAH! ;) 






Helt galet sen att inse att han är nära vän med två av mina närmsta vänner, två av de finaste människor som finns här.. (några jag ser som förlängd familj)..Staden är liten, månntro! Sen att jag fanimig lyckades springa in i honom igen, igår kväll, (hakan hängde, iaf mentalt, en bra stund.. hej, Christine, dags att samla sig!) det kändes ju inte helt naturligt, (han verkade inte helt avslappnad haha stackarn) men vad fan, jag hade så himla roligt, och karlar i allmänhet förstår jag mig inte på, så jag slappnade av och bara var, jag hade ju hur roligt som helst med N och M! <3 


Vilken fantastisk känsla det är att känna naturlig glädje, naturlig, enkel lycka, och veta att det bara blir bättre och bättre.. 


Jag mådde skitbra idag, (kan det vara lyckan?) har mått finfint hela helgen, även om jag avnjutit ett flertal öl! Nästan oförskämt, löjligt bra! 
Så jag städade lägenheten, putsade upp golven och slängde ut skit och vintergrejor. 
 Hängde upp nya fräscha gardiner med vårkänsla, måste fan posta bild nån dag, mitt vardagsrum är galet mysigt nu för  tiden! :) 


Imorn blir det fix och styr, ut i solen för promenix och chill, sen solning. På tisdag blir det träning av. Svetten ska flöda, blodet koka, musklerna darra.. jag har skit i kroppen att bli av med, banne mig! Greppvänlig rumpa, here I come!!! ;D


Japps, nu ska jag fortsätta fånle en stund, i min nybäddade säng, det blir cali och grey´s istället för film, men jag är fetsugen på "into the wild" så den får det bli imorn kväll. 


Vad jag är tacksam för mitt liv! 


Ha en härlig vecka, gott folk! :)




Bwahahahah..
Pusshej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar