24 februari 2012

Och så var man allena.

Meeeen inte riktigt! 


Skåååål! :)


Barnen har åkt, jag har spenderat en stressad eftermiddag med packning, handling, planering och chill. 
 Har hängt med Isa och Marodören, sen mött dotra och styvfar min hemmavid. 


Dom åkte utan tårar, och jag saknar dom redan.. Men det här ska bli sååå skönt! 
 Och KUL, förhoppningsvis, riktigt jävla roligt! ! ! ! For Fuck Sake! Det är dags nu! NUNU! ;)


Dricker öl, lyssnar på gamla metalfavoriter och slösnackar med Isa, som är den som jagar upp sig över klädvalet istället för mig.. Jag trodde det var jag som skulle psyka upp mig hahahah! Men icke! (Inte än iaf!) 


Ser redan fram emot att träffa J och S nere på Sigurd! Woot!!! 


Förhoppningsvis kommer jag inte få för mig att blogga under kvällen bwahhah. Men gör jag det så hoppas jag det åtminstone är nåt lämpligt, fint eller så.. Och inte första bilden nånsin postad på denna bloggen på en fyllevariant av mig själv. LOL! 


Nu ska jag dricka lite mer öl, ta en snabb dusch och smeta på mascaran. :) 


Ha en skön kväll och helg, alla fina! 


Pusshej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar