29 februari 2012

Jaaaaaa! Det går braaa nu!

Jag skrattar mig igenom dagarna, suger i mig vartenda jävla ögonblick och ja, jag må vara lite smått känslomässigt hyperfuckad och ja, jag må se ut som en lycklig idiot, men det är ju ni som är normala, inte jag.. !!! Kompis, det går bra nu.. Veckan rullar på i sin övergött långsamma takt, mina lyckotårar när jag gled från dagis igår var faktiskt bara  för att det blåste så hårt.. Min kropp ler, lika mycket som min gamla själ.. Jag må ha en som ser ut som ett repigt, naggat gammalt lapptäcke, men fan, jag känner hur ljuset tränger upp ut ur mig, ur varje por, ut ur ögonen, munnen... Skrattet ligger inte långt borta och jag njuter helhjärtat, vad hände liksom, helt plötsligt? Eller kanske inte egentligen, det har varit en lång resa hit, och jag har lång bit kvar, men jag är så jävla överförtjust och förälskad i livet, i nuet, i våren, i luften, i mina fantastiska ungar, i framgångar och bara känslan av att det går framåt, att jag utvecklas, blir mitt bättre jag, att pusselbitarna faller samman.... Phew.. Wow. Det går bra nu. 


Jag peppar Kultiration, Andreas Grega, The Doors, Gaga, Creedence, Dezarie och en massa annat fantastiskt som bara ytterligare fyller mina ådror med gyllene ljus, jag rör på mig, jag äter bra (shiet, vad gott och skönt det är att rensa ur kroppen, och vad ljuvligt gott det är med morgonsmoothies!)  jag orkar mer, jag VILL... ALLT! 


Jag pratade med Irmelie idag, och hon kom ihåg mig, den underbara kvinnan! :) Så även om TjejCentrum inte blir av, då det egentligen är för studerande att få praktisera/jobba där, så vill hon hjälpa mig, vi ska ta en fika och hon ska klura ut nåt gött! Fan vad braaaaaaa! 




Hahaha måste sluta hajpa nu, telen ringer och dagen är styrd. Imorn blir det träning av! 


Pusshej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar