29 februari 2012

Smoothies är guds gåva till de lata.

Jag älskar´t! 


Slänger ihop en enkel middag till ungarna mina, dom kollar bompa och försöker febrilt hitta nya batterier till den ena wii-kontrollen (jag har redan påpekat att dom vi har är gamla... men men, kör hårt!) och jag slängde ihop en feeetgod smoothie till mig själv.. Jag måste äta, även om jag inte är hungrig. Sådetså.. Så det blev en med fiberberikade havregryn, linfrön, banan, en skvätt proviva lichi/grapefruit, kefir och hallon. Och ja... Den blev GOD!  
Började enkelt, fick ett tips av en kompis om banan och kanel.. och Det var grymt det också! Körde kefir för fylligheten istället för mjölk, och lite hallon också.. Fortfarande gott med kanel i, konstigt nog. Jag vill mer än gärna ha goda tips på olika billiga alternativ, så kööör! :)


Nu puttrar maten och är nog ganska klar. Så.. Hare gött, fina! 


Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar