14 mars 2012

I´m just a girl..

Tjaaaa! Sitter och lyssnar på No Doubt´s "Tragic Kingdom", den skivan blir ju liksom aldrig dålig.. Jag har varit fett anti mot min blogg här ett tag, så det känns lite magert, men jag får ju skärpa mig.. Är ganska anti överlag just nu, sovit dåligt, och går omkring och har en sjuk fling på skönaste snubben (satt halva natten och snackade med honom istället för att sova, så jag ska inte whina om sömnbrist heller, egentligen.. men bara lite, ändå.) och han den jäveln bor alldeles för långt härifrån för att ens det ska vara ok att drömma lite. Men det får man ju. Så. Vi lägger det på hyllan.. 


Nu slurpar jag i mig en smoothie och vatten, blänger på den sega kaffebryggarn som bara småplupprar och peppar inför att dra mig ut och få lite motion, har legat på latsidan idag.
Men  jag fick iaf in en lång powerprommis över till Poozen igår, och nu får det räcka med laterier, fattyass; BE GONE! ;) Och på tal om det, chubrub´s, blir man nånsin av med skiten,  det är ju drömmen... tillsammans med lean mean killingmachine-överarmar.. eeheheh. 


Man får sura, men det räcker med ett litet tag, sen får man rycka upp sig. Och att tycka synd om sig själv är det sista man ska göra, för vem fan är det synd om, egentligen, inte mig iaf!! 
For Fuck Sake! PFFT! 


No, I´m just a girl in the woooorld!!! 
*shejkar ass och ger mig the fuck off härifrån*


Om NÅGON har ett bra tips på ett blandproteinpulver med både vassle och kasein, så HOLLAH AT ME! Hittar bara singelprodukter, och det stör mig som fan. 
 Och inga jävla sötningsprodukter i, tack, aspartam kan kyssa min runda röv! ;p


Min P-knapp på lappen håller på att kuka ur, och det gör mig skitirriterad, den glappar och drygar sig, jävligt onödigt, helt enkelt. Sluta upp med det där, miff!


Nu ska jag ta tre djupa, sen är det bara kööör!


usshej!


(Där ser ni! jävla P-knapp!!!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar