27 maj 2012

Ritalin. Allergi. Skit också.

Jag mår som ett ruttnat roadkill.
Jag har inte ökat dosen på ritalin, men ändå får jag konstiga acneliknande upphöjda utslag, som gång på gång blir infekterade.

Aerius, min allergimedicin, verkar inte hjälpa särskilt mycket, min hosta från helvetet går inte över. Jag är ständigt trött. Sover bra, men det är väl det enda.

Jag deppar över träningen, får inte göra ett dugg ansträngande pga hostan, och som jag mår nu, trött, svag, huvudvärk och illamående, så vill jag inte ens. Fattar inte vart allt kommer ifrån, eller vad jag kan göra åt det. Vilket i sig är jävligt deprimerande. Jag skulle haft söndagsmys med kidsen, vi skulle gå ner till hamnen, leka, titta på båtar, plocka blommor.. Istället måste jag vara inne och ta det skitlugnt. Klarar inte ens av solen. Jippi. *bitter.brud-83.

Och nej, att blogga från telefonen är inte min grej. Vart fan kom strecket under texten ifrån? Suck. Inte min dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar