11 januari 2013

Kunggörelse: jag har tänkt.

Slog den torra humorn igenom? Eller tror du nu att jag är en egenkär skit som i.n.t.e borde få ha en blogg? Eeheheh.

Jag vill byta blogg, tror jag.. Vill klura hur man inte låser sig med Picasa, jag vill inte betala eller behöva börja radera bilder.. Vill piffa bloggen och fräscha upp den. Inga konstigheter..
Gah, bara tanken ger mig en lätt huvudvärk! Jag tar in förändringar långsamt,en rusar ofta skrikande in i det. Det hänger inte riktigt ihop..

Ha! Fas två av mon hårförändring är avklarad och jag är numera knalligt gulorange, jag är skitnöjd so far! Bara ett steg kvar nu!
Men först ska jag ge mig ut i slasket, vakna, lämna sonen på dagis och komma iväg. Gymmet kallar, jag har inga ursäkter.. Ugh. Poozen är sjuk så det blir solokörande för mig.. Tänkte unna mig en solning på't. Mhm... Mums!
Jag är slö i bollen. Kan ha tagit concertan liiite sent igår, så jag kunde inte somna innan typ halv fem. Stabilt. Men jag är uppe iaf! Nu ska jag svepa kaffet, önskar lite hemligt sådär att det var en klunk minttuu eller baileys i hah.. I wish!

Ska grunna vidare på tatuering också, jag har bokat tid hos en grym Lisa, som födelsedagspresent! Whoopdyfuckingdoo!;)

Ha en skön fredag!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar