07 januari 2013

Kamp. Motivation. Op.

Jag.blir.så.jävla.trött.

Här kämpar jag på med jävla arbetslöskurs nuevo och fast jag hellre skulle rymma till en öde kurredutt-ö så fortsätter jag med hopp om en ljusare framtid nånstans där borta.. Och nu får jag inte ens pengar - avslag, alltså - till busskort eftersom min coach på nuevo rapporterat att jag har noll närvaro för oktober OCH november. Vilket jävla skitsnack!! Jag blir så jävla ledsen... Och trött på att strida, hela jävla evinnerliga tiden. Det stämmer ju inte...

Jag trodde jag skulle kunna slappna av nu och försöka förbereda mig inför operationen imorn.. Jag ska till grannstaden och ta bort en tumör. Räcker inte det? Nej, jag ska behöva oroa mig över sånt här världsligt skit? Tack och bock.

Har jag inte busskort kommer jag ju inte iväg, så.. Grattis, gott folk.

Och neh, jag är en dålig, dålig människa, med noll disciplin och dålig motivation. Så rökningen är det inte slut med, än. Förlåt, till mig själv, till sys. Jag ska, snart.

Mjaeh.. Inte helt pepp idag, nej. Bajs på världen! Pfft!

En kopp kaffe och lite skön musik, en bok och total världsavstängning. Sen får jag väl ta itu med disk och dammsug, innan jag ramlar omkull och somnar.. Kan ha sovit ca 2h i natt.. Seg kärring, men jag lägger mig tidigt, måste vara redo tidigt imorn. Men ja, kul skit, alltihop. Glad tjej! FU!

Ska hämta sonen om en timme, vi bakade rosa cupcakes igår och idag ska dom frostas, rosa och vita skarom bli!

Hejhej, hemskt mkt hej. Då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar