12 oktober 2011

Jävlar vad jag fryser...

Så vad gör man inte för att slippa höstrusk, frusna, blåtonade tår och torr hud?

http://www.pieceofnorway.se/one-piece/lusekofte-navy-blue-36

En sån skulle ju definitivt hjälpa.. plus duntofflor, underställ och kanske en skön varm karl att cuddla upp sig mot.. :D Sen får man väl ta sig ett extra glas vin, ett rykande hett bad med oljor och salter, skrubba sig ordentligt och smörja in sig extra mycket.. Det finns ju vitaminer också, om inget annat, som i alla fall ger håret, naglarna och huden en skön boost. Och så kan man göra som mig, drömma sig bort till exotiska resemål, gosa med ungarna och dricka extrema mängder med hett, starkt kaffe! NOM!

Och här kan ni ju tävla! Härligt med kitsch i höstmörkret, eller vad säger ni? ;)
http://heysugarmagazine.se/content/story/t%C3%A4vling-vinn-presentkort-fr%C3%A5n-kitschse

Nu trummar dotran öronen av mig, sonen springer runt med raket i baken och jag borde börja anstränga mig för en mer spännande middag än typ korv. Bleh. Får jag önska mig en alltiallo-karl med cooking-skills i juleklapp? PLS?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar