12 december 2011

Det är måndag, så vad fan, NU KÖR VIII!

Om Rocky sa det så måste det fan stämma. 

Såhär såg det ut i somras. Tyvärr så har jag varken telefon eller kamera för tillfället, men det är pissblött, grått och regnigt ute. Så vad fan ska jag posta depression, för, ändå.. 

Ja, vad i helvete. 

Size doesn´t matter. In most cases. 

Jag crackar så jävla hårt så fort jag tittar på den här bilden, så nu delar jag fan med mig. Ni får tycka vad ni vill! Den är rolig! Haaahahahaha!

Det är måndag. Det är även därför jag kör bildcollage.
Jag är dock ingen cool jävel, så jag har ingen töntig inne-tuff fotoblogg.
Det vore ju pur sarkasm, eftersom jag inte har nåt att TA bilder med heller. 
Donationer till det fattiga socfallet?


Vi börjar ju närma oss denna härliga tid. Och jag kan för informationens skull säga att jag inte köpt en enda jävla julklapp än, jag tänker inte griljera nån jävla kukskinka och det blir nog färdigköpta köttbullar. BLASPHEMY!

Som sagt. Det är måndag. Dags för kaffe. Stäng munnen, för fan.. kvinna, du kan bättre!

Behöver jag säga något? Glad jävla prick, kan jag satsa min sista hundring på.


http://www.sneakersnstuff.com/sv/319/julkalender-puma

Sneakers n Stuff har 40% off på Puma idag. Tänkte bara tipsa om det. Gillar: Goretex-pjucksen! Ja, tack! <3


Välkommen till könsskillnadens trumfkort. Om du inte ser vad det står på skiten, öppna den på ny flik. Det borde funka. Det är väl värt läsningen. 

Nu, efter en sjukt jävla produktiv morgon (gick upp innan sju vilket inte är normalt någonstans, men Liam hade dagisfoto helvetes tidigt.) där jag efter att droppat marodören, finklädd och allt, på dagis, har varit på labbet för en jävla massa blodprover som ska upp till affektiva, ica för inhandlingen av överlevnad på basnivå, och sen sist apoteket, för min överlevnad på sömnnivå... Där jag får veta att dom jävlarna inte uppdaterat receptet, som dom skulle gjort i torsdags (hade en jävla tur att jag inte hade stoppat i mig alla pills redan då.. vadfan.) Så jag muttrar och joggar (lol eller hur) ut i regnrusket igen, dundrar in på vårdcentralen och får fint vänta på min tur (igen... som att det inte räckte med snigelkön till labbet), läste metro och civiliserade mig, glodde på gamlingar (rynkor, grått hår och sura miner över slabbiga rullatorer) och fick till sist komma in. Då får jag veta att det var reggat att sköterskan skulle fixa receptet åt mig, men inget om att det nånsin blev gjort. Jag förklarade mjukt hur det ligger till, jag BEHÖVER MIN JÄVLA MEDUSIN FÖR ATT KUNNA FUNGERA NORMALT OCH FÖR ATT KUNNA SOVA OCH FÖR ATT KUNNA KLARA AV MORGNAR så jävla tidigt som denna.. Att dotras skola får lida, och sonens dagis också, tider tider tider.. adhdmongot i mig önskar ju att jag bara kunde få slippa undan skiten, jag kommer aldrig vänja mig (eller gilla läget heller, för den delen) och tackade och bockade när sköterskan i receptionen vänligt noterade på lappen till läkarn att jag hade slut på´t. Tack! Kanske, om jag har tur, kommer jag kunna hämta ut dom idag. För fan. Men. NU! ...Ska jag brygga kaffe med kanel i, dra upp söstra ur sängen och bjussa henne på en färsk lussebulle. Hur söt får man vara när man handlar  sånt bara för att vara go? lol. Skål och lev väl, gott folk! Det är måndag!



P.S. Total motherfucking disclaimer när det gäller bilderna, jag har lånat dom allihop. Tack å hej! D.S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar