11 oktober 2012

Stoppdatum, kesella och lite allmänt bitchande.

Jag har ju ett stoppdatum i alla fall! 

Jag må posta på insta och dänga rökningens fimphelvete, men gick det b r a? HAHAHAHAHA. Neh.
 Jag har ett jävla stoppdatum. Om inte annat så röker jag tills jag KRÄKS dagen innan och gör en sån där löjlig serenad till ciggens ljuvlighet över en whiskey medans jag bryter sönder skiten och spolar ner dom. Jag gjorde det nån gång med ett gäng tjejkompisar, vi stod över toaletten och kände oss som kungar. Jag tror alla smög iväg senare på kvällen och köpte nya. Snacka om att slänga pengar i toaletten. BAH. 

Stoppdatumet är min sons födelsedag. Den 13 november. Så enkelt är det. Går det inte innan det, så får jag ta mig i hampan DÅ, för jag tänker inte och vägrar bryta mitt löfte till honom. Sådetså. 

Nu tänker jag ta på mig skorna och knata till Ica, för mina cigg är slut. Därmed basta. Imorn har jag möte med amacoach och ekonomihandläggare hahaaah *dödstjutets garv innan fallet mot helvetet* och jag ser inte fram emot det, men jag har faktiskt LEGIT skit att komma med, så oavsett hur pissig jag känner mig, så kan jag iaf säga att på det privata planet så jobbar jag med skiten. 

Jaja. Återkommer och förklarar så gemene man hänger med. Nu: cigg, mjölk, yoghurt och kanske lite tonfisk. Och Kesella. 

På tal om kesella, om du drygar ut det som jag gör, med en skvätt fun light (jag köpte den där limited edition med flädersmak, fett god...hahaahah no pun intended) och även en skvätt mjölk, bara för att mjuka upp den. Den är ju stabbig som äckelpecka i sig självt, alltså. Ja, iaf: missa inte att ha i bara en LITEN skvätt fun light, för jag råkade vara lite morgonslö på handen och hade i lite för mkt. Och det smakade fan rövhål. Sorry, men det är sant. 


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar