23 januari 2012

aaaatjooo! -Prosit!

Ja.. Så ska vi alltså få ihop detta... detta som varit, detta som ska framåt, push onforward... 


Jag sitter med ljuv musik omkring mig, min själ fladdrar och tar några tysta, finfördelade tassanden över scenen som nu, här. hos oss.. blir min. Jag vill få det att faktiskt så enkelt(!)  att vara min. 


Det bubblar i huvudet på mig och jag vette fan om jag kommer klara av detta.. Just nu. 




Det bor en annan i min kropp .. hon har den vackraste av själar. hon är kärlek, hon är ELD! 
Och hon berättar för dig hur mycket ja.. hur mkt jag.. ÄÄÄÄLLLSSSKKAAAARR dig.
Det bor en ande vid min fot hur mkt jag älskaaarrr... Det bor en ande vid min fot som blåser värme över huden. Och det kittlas, och du såg jag nog, men när hon andas på mig är det för att jag ska komma och värma dig... ååhååhååhhh ...dig ... dig... Jag älskar dig... 
Och här är jag med allt det där andra..Som gör en människa hel. Och jag hoppas. jag hoppas du orkar och att ängeln i rummet är henne som du ser ~ Ängeln i rummet, det är hon du ser, och att ängeln i rummet är hon du ser... Jag älskar dig.  Jag älskar dig. 




All kärlek till Laleh, som får min hud att dras ihop i en helkroppsrysning, och hur hennes ord talar till mitt inre, och holy fkn shit vad jag faktiskt får drömma. Ett steg taget är ju ett steg upp i världen, och det är inte illa skitet. Babysteps, right? 


Sitter och stönar över att mitt huvud som är igenkloggat med skit (jag är dyngförkyld och fläng) och försöker iaf skriva något sådär läsbart. 




Jag känner mig bromsad, och jag är skitförbannad, jag vill få allt gjort direkt, och hade jag en jävla bil så inbillar jag mig att då har man liksom ingen ursäkt för´t. Men jag måste bli bättre först. Så här kan man fan inte må när man ska börja träna, även om jag har lust att träna stenhårt direkt. Men jag börjar nog mjukt med massagen på onsdag, får mitt hår fixat (nu ska dom vidriga topparna/längderna åt helskotta!!! THANK GOD)  it´s about damn time.. Nu är det dock dags för mig att skölja av mig snabbt innan jag ska kasta in handduken.. Så jag iaf får några timmars sömn. Har tvättid imorn, är inte direkt pepp. Vill ligga nedbäddad och bli ompysslad ist, mellan mina huvudvärksmigränliknande twitchings. Bleh. Sexymothafuckaaah! 


Har för övrigt smällt upp portarna till säsong 5 i Cali nu, so far, so good, men vissa grejer garvar jag bara åt. Och har inte Charlie gått ner lite i vikt? 


Det ska iaf jag göra. Och sen äntligen.... Bara kunna pusta ut :) 


Födelsedagen närmar sig, jag planerar lätt, vette fan. Tror det får bli mys med pooz-familj i veckan och så mys i helgen sen med ev. utgång! :D WOOOT!  


Nej, nu ska jag gå och snyta hjärnan ur mig. Skulle döda för en stark kaffe right about NOW. hahahaha. Kanske inte. Hm. 


Jaja, nog sladderskit för ett inlägg. Hoppas ni där ute njuter av snön lika mkt som mina kids gör! Vi var ute och åkte pulka igår! Det var såååå mys, äntligen!! 
Happy Chinese New Year!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar